Välkommen!

Den här bloggen tillhör klass 7a Vialundskolan. Här kommer vi att visa våra fina arbeten i svenska.

fredag 25 november 2011

Praorapport

Jag hade prao 16-18 november.

Jag var på ett ställe i Örebro som heter Modelex. Det är en lite hobby butik med många saker i.

Jag fick laga saker ta isär saker och prova saker…

Jag valde Modelex för det skulle bli kul och för att prova på att jobba i en hobby butik.

Jag lärde mig hur saker funkar och hur jobbigt det är ibland att jobba.

Det som var det roligaste med att jobba där var att varje gång det kom en kund så fick jag en rast om jag var klar med mitt arbete.

Det som var tråkigt var när jag var tvungen att ta alla saker på hyllorna och räkna hur många färgsorter det var kvar…

Filiph Johansson klass 7A





=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar